3 exerciții pentru picioare și fese tonifiate

Femeile se luptă adesea cu aspectul inestetic de coajă de portocală pe fese, vergeturi pe picioare și o piele lipsită de fermitate. Picioarele și fesele tonifiate sunt visul oricărei doamne sau domnișoare, vis ce poate deveni realitate dacă ții cont de două aspecte: alimentația sănătoasă și echilibrată și exerciții executate corect și constant.

Dacă ți-ai pus în gând ca în câteva luni să ai picioare tonifiate și fese fără vreun gram de celulită, atunci trebuie să știi că sportul poate ajuta. Poți începe prin a executa exerciții la tine acasă, cu condiția să le faci regulat, o dată la două zile sau chiar în fiecare zi, dacă vrei rezultate rapide.


Așa cum spuneam, pentru rezultate vizibile în cel mai scurt timp efortul depus trebuie să fie constant și combinat cu o dietă echilibrată.


Iată 3 exerciții ideale pentru a obține picioare și fese tonifiate în cel mai scurt timp:


Genuflexiunile

Aceste exerciții sunt ideale pentru a pune în mișcare masa musculară din zona picioarelor și a feselor. Tot ce trebuie să faci este să flexezi genunchii în mod corect, fără să te ridici pe vârfuri.


Cum se execută corect genuflexiunile:
Depărtează ușor picioarele, astfel încât să fie la nivelul umerilor. Lasă-te în jos și menține această poziție timp de trei secunde. Repetă exercițiul în calupuri de câte 15, de trei ori. Mușchii vor lucra și mai intens dacă vei ține în mâini greutăți. Ideal ar fi să folosești două a câte 1,5 kg fiecare, pentru început.


Fandările

Un al doilea exercițiu menit să-ți tonifieze picioarele și fesele sunt fandările. Acest tip de mișcare antrenează excelent mușchii fesieri și dezvoltă musculatura picioarelor. În timp, vei vedea că pielea devine mult mai fermă și mai întinsă, păstrându-și în același timp elasticitatea.


Cum se execută corect fandările:
Adoptă o poziție dreaptă, cu un picior în față și celălalt în spate. Îndoaie membrul din față în timp ce genunchiul celuilalt este aproape de a atinge solul. În acel moment fandarea este completă. Rămâi în această poziție pentru trei secunde, apoi poți reveni la cea inițială. Repetă procedura și cu celălalt picior și execută 2 sau 3 seturi de 15 ori pentru fiecare picior. Asemenea exercițiului anterior, poți folosi gantere pentru un plus de solicitare a mușchilor.


Podul din șezut

Probabil știi de podul făcut la gimnastică, la orele de sport din școala generală sau liceu. Ei bine, acest exercițiu are o eficiență foarte mare în obținerea fermității feselor. Un alt avantaj al său este că ajută la întărirea mușchilor prezenți pe abdomen, astfel că pe lângă picioare tonifiate vei câștiga și un abdomen de invidiat.


Cum se execută corect podul din șezut:
Folosește o planșă de fitness pe care te vei întinde. Îndoaie genunchii și păstrează-ți picioarele pe podea. Cu ajutorul mâinilor, ridică bazinul în sus, timp în care îți vei încorda fesele. Menține această poziție timp de 3 secunde și repetă exercițiul de 15 ori, în 3 seturi. Poți face pauză între ele de aproximativ 3 minute.


Aceste trei exerciții pentru picioare și fese tonifiate îți pot garanta succesul, atâta vreme cât le faci cu regularitate. În completare, optează pentru o alimentație echilibrată, bogată în proteine și fibre și rezultatele nu vor întârzia să apară.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *